Gå til hoved-indhold

Tre nye bestyrelsesmedlemmer udpeget til Frederikshavn Havn

Aktuelt

Tidligere departementschef i Statsministeriet, Karsten Dybvad, bliver ny bestyrelsesformand.

 

Der er nu sat navn på tre af de fire bestyrelsesmedlemmer, som indtræder i bestyrelsen for Frederikshavn Havn. Det fremgår af en pressemeddelelse fra Frederikshavn Havn. 
 

Der er tale om:
 

- Karsten Dybvad, økonom og bl.a. tidligere departementschef i statsministeriet og tidligere adm. direktør i Dansk Industri
 

- Pia Ankerstjerne, direktør på Martec i  Frederikshavn
 

- Poul Knudsgaard, tidligere direktør på MAN site Frederikshavn.
 

Navnet på det fjerde medlem offentliggøres først sidst i næste uge i forbindelse med byrådets dagsorden. Bestyrelsen skal formelt vælges på byrådsmødet 29. november.