Ser denne e-mail ikke rigtig ud i dit mailprogram? Klik her for at se den online »


Nyhedsbrev nr. 29 den 26. oktober 2016

Opnå mere tid til dine kerneopgaver

Vil du gerne skære ned på tiden, som du bruger på bogholderi og administrative opgaver og få mere tid til din kerneforretning? I forbindelse med den landsdækkende Global Entrepreneurship Week kan du den 17. november få indblik i digitale løsninger, som kan give dig store besparelser både tidsmæssigt og økonomisk.

Revisor Dennis Høyer fra Beierholm vil fortælle om digitale løsninger, der kan gøre hverdagen lettere for dig som iværksætter eller virksomhed. Han vil komme med tips til, hvordan du kan spare ressourcer på din bogholderiopgave og få frigivet tid til at skabe vækst og omsætning. Han vil fortælle nærmere om digital scanning af bilag, anvendelse af MobilePay og Swipp, tidsregistrering, digital/automatisk bogholderi med mere.

Læs mere og tilmeld dig her



Styrk dine salgsevner på intensiv vækstcamp

Er du iværksætter og vil gerne have styrket dine salgsevner? Så tag med på vækstcamp om salg den 7. og 8. november. Her kan du møde Rolf Høegh kendt som ekspertblogger på Amino, hovedpersonen i DR2 udsendelsen "Kunsten at sælge", men er også forfatter, salgstræner, foredragsholder samt stifter og medejer af den uafhængige ejendomsmæglerkæde Place2live med 12 butikker.

Læs mere her 



Camp: Mød ligesindede og få styr på din forretningsidé

Den 23. og 24. november bliver der afholdt en intensiv vækstcamp i Frederikshavn, hvor du som deltager kan arbejde med din idé og forretningsmodel. Fokus på første dag er udarbejdelse af en forretningsmodel med udgangspunkt i et specifikt kundesegment i din virksomhed. Metoden du arbejder med er Business Model Canvas. Fokus på anden dag er udarbejdelsen af en Gameplan – en plan for hvordan du kan realisere målene for din virksomhed – og de nye tiltag og indsatser du har lokaliseret igennem arbejdet med forretningsmodellen den første dag. Du arbejder med virksomhedens vision, mål og værdier.

Læs mere her




Konference: Vækst gennem socialt ansvar

Hvordan kan de nordjyske virksomheder tage et socialt ansvar, som giver positivt udslag på bundlinjen? Det bliver der sat fokus på ved en konference i Aalborg den 21. november. Her kan du blive klogere på mulighederne for at gøre din virksomhed til en socialøkonomisk virksomhed. 

Læs mere her 



Medlem til medlem

En god idé er ikke nok - Fra koncept til kommercialisering
Vil du vide hvordan du søger funding til dit næste projekt, beskytter dine idéer og samtidig få gennemgået de mest almindelige former for kapitalfremskaffelser? ADENA, Patrade og Beierholm er gået sammen om at tilbyde et videndelingsseminar den 22. november i Frederikshavn, hvor du kan lære om dine muligheder for støttemidler, patenter og varemærker samt forskellige typer af kapitalfremskaffelser.

Læs mere her



Nye medlemmer

Siden sidst har vi kunnet byde velkommen til:

Kaffehuset Danmark
Kaffehuset Danmark er en virksomhed hjemmehørende i Frederikshavn. Bag virksomheden står erfarne kaffefolk med mere end 25 års erfaring i kaffebranchen - vi ved alt om kaffe, the, maskiner og automater samt servicering heraf.  Vi tilbyder vore kunder en bred vifte af muligheder indenfor kaffe- og vendingmaskiner: friskbrygautomater, helbønnemaskiner, espressomaskiner, instant-automater, kopsystemer, bryganlæg, koldtvandsautomater, food- og snack-automater, flaske-/dåseautomater - alle med muligheder for køb, leje og leasing.

 

 



De tre erhvervsforeninger driver i fællesskab Erhvervshus Nord




Erhvervshus Nord

Silovej 8, 1 sal · 9900 Frederikshavn · Telefon: +45 92 26 26 26
Mail: info@erhvervshusnord.dk · Web: www.erhvervshusnord.dk

Linkedin:  Følg os · Facebook Følg os ·  Nyhedsbrev: Tilmeld en kollega



Afmeld dig vores nyhedsbrev