Ser denne e-mail ikke rigtig ud i dit mailprogram? Klik her for at se den online »

Hermed har Frederikshavn Erhvervsråd og Sæby Håndværkerforening fornøjelsen af at invitere til arrangementet Bliv leverandør til Frederikshavn Kommune.

Mange virksomheder kunne have en interesse i at blive leverandør til det offentlige, men hvordan kommer netop din virksomhed i betragtning?!

Frederikshavn Kommune har sagt ja til at komme og orientere om udbudsproceduren, kommunens indkøbspolitik samt hvilken lovgivning kommunen er underlagt, når den skal foretage indkøb - fra de mindste kontorartikler til de største maskiner.

Derudover vil der også blive orienteret om, hvilke retningslinjer man skal følge som virksomhed for at komme i betragtning som leverandør, og hvem man helt konkret skal sætte sig i forbindelse med hos kommunen.

Tid: Tirsdag den 17. marts kl. 16.00-17.30
Sted: Mødelokalet, Nordjyske Bank, Vestergade 21, 9300 Sæby
Tilmelding til: ambe@frederikshavn.dk eller på telefon 9845 8000
Tilmelding senest: Torsdag den 12. marts

Program

- Velkomst ved erhvervsdirektør Jørgen Ove Jensen
- Bliv leverandør til Frederikshavn kommune ved indkøbskoordinator Helle Haugaard Andersen og Indkøbskonsulent Linda Steengaard



De tre erhvervsforeninger driver i fællesskab Erhvervshus Nord




Erhvervshus Nord

Silovej 8, 1 sal · 9900 Frederikshavn · Telefon: +45 92 26 26 26
Mail: info@erhvervshusnord.dk · Web: www.erhvervshusnord.dk

Linkedin:  Følg os · Facebook Følg os ·  Nyhedsbrev: Tilmeld en kollega



Afmeld dig vores nyhedsbrev